dinsdag 4 oktober 2011

Herken je dat? Do you recognize that?


In mijn hoofd heb ik soms dingen al af...Zoals ik al eerder blogde, ben ik voor de Burnt Quilt enthousiast grote sterren aan het maken geweest. Toen ik eens wilde zien hoe het zou gaan worden, kwam ik tot de ontdekking dat ik de kleine sterrenrand nog helemaal niet af had. Jee, moest ik nog negen sterren maken! Ik ben een eind op weg nu, de laatste zijn getekend en gesneden, moet 'alleen nog even' genaaid worden ;-) Ik móest het even laten zien, ook al heb ik niet zo veel ruimte om het laken helemaal uit te hangen!

In my head I sometimes have finished things that I didn't...As I wrote before, I made some big stars for the Burnt Quilt and when I was curious how it was going to look, I found out that I did not finish the border with the little stars..Oh dear, nine more stars to make...Now I drew and cut them, they 'only' need to be sewn ;-)) I hád to show it, even though I do not have the space to totally fold out the sheeting!

8 opmerkingen:

Else zei

Een reactie van mij!!

Else zei

Hopelijk vindt je snel tijd om te prikken aan je sterren, hoe dan ook tis een BEAUTY!! Knuffel Else

Anoniem zei

Zet hem op Elsbeth, je heb nog twee weken voordat Di komt :-)
Hij wordt wel mooi!!!!!
Groetjes en tot de 14e Marianne S.

Guusje, zei

Hij wordt geweldig mooi. Praachtig en wie weet lukt het je toch ze af te krijgen. Maar evengoed heb je een prachtige quilt in wording om te showen.

gerda zei

een plaatje!!!!!!!en kijk nou is..het lukt!!!!...;0)

gerda zei

nu wil ik er nog een plaatje bij
;0))
hadsjikidee..weer een reactie..;0)

Gerda zei

leuk hé!!!....kan niet meer stoppen...;0))))))))))))))))))))

Berna zei

Hij wordt erg mooi!