donderdag 6 oktober 2011

boek en lapje


Gevonden! Een mooi boek (tip van Margot, bedankt!) en een mooi lapje (Josephine, bedankt!). Het boek is tweede hands en er staan prachtige quilts in, waaronder de 'Morell' quilt.
Vanavond hadden we 'Lancaster Diamond' groep bij Laura (ja, nu écht) - maar ik had geen fototoestel bij me. Kijk bij haar voor de foto's!
I found this beautiful book and fabric (thanks to Margot and Josephine). This book is second hand, and it contains beautiful quilts. I just came back from Lancaster Diamond Group at Laura's, but I forgot my camera. Look at her blog for the pictures.

6 opmerkingen:

Toos zei

Ik ben blij dat ik je weer gevonden heb.

Gerda zei

juist.. DAT boek...geweldig....en het stofje ook al zo mooi....
Wat zul je je verheerlijken bij al die mooie quilts die er in staan...
zucht.......
Fijne dag

Else zei

Oh dat is een vreselijk MOOI boek!! En dat lappie ERG (lol) fijne dag, knuffel Else

Anoniem zei

Wat fijn dat je het boek hebt kunnen
"bemachtigen " Mooi istie !
En het lapje ....tjee , dat zou zo al een mooi
panel/middenstuk kunnen worden !
Zo op de foto te zien , lijkt het een flink
formaat ??
Josephine , die heeft wel prachtige ' fabric's ' !

Veel quiltgroetjes ,
Margot

Berna zei

Prachtig die stof! Het boek zal ook mooi zijn. Goed weekend!

Guusje, zei

Wat een mooie en bijzondere stof en het boek lijkt me ook geweldig. Lekker van genieten.