zondag 16 oktober 2011

Di Ford dag

Wat een speciale dag was het! De ontmoeting met Di Ford was ronduit een feestje voor iedereen. Di vertelde veel over haar werkwijze en we maakten één blok van de 'Antique Wedding Sampler'.

Gerda maakt het patroon 

oefenen met 'fussy cutten' : leg ik de slinger horizontaal of verticaal en wat wordt dan het effect

Prachtig resultaat van Isabeau
Show and Tell: alle Burnt Quilts, Phebe's en Sarah's kwamen voorbij. Práchtig! Di was onder de indruk!

Marja, Di en Marianne met hun versie van de "Burnt" quilt


mijn 'Burnt' quilt in onderdelen, het laken heb ik voor de gelegenheid toch maar even gestreken ;-)


Phebe van Sofie


Kijk voor meer foto's op het blog van winkel in Zutphen

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat zal dat smullen zijn geweest Elsbeth.
Fijne zondag !

Gerda zei

Wat was het gezellig hé!!...
Heerlijk zo'n dagje..;0)
Fijne zondag...

Berna zei

Kan me voorstellen dat Di onder de indruk was van de Di Ford-wave in Nederland.
Fijne ZONdag.

Anoniem zei

Meteen voor herhaling vatbaar!!!!!!
groetjes Marianne S.

Guusje, zei

Wat een leuke foto's en dat het genieten was dat kan ik me helemaal voorstellen. Mooie quilts en quilts in wording komen er voorbij.