maandag 24 oktober 2011

Staphorst

Een dagje uit naar Staphorst - om Franse vrienden een stukje Nederland te laten zien - een beeldverhaal: a day out to Staphorst, to show French friends a part of Holland - a story in pictures: 



stipwerk






wil ik deze....do I want these


of toch liever deze...ik zou het wel weten! ..or these, I know what I would want!


zó Nederlands...sooo Dutch


als je naar de Museumboerderij loopt, gaat er ineens een luikje open :-) If you approach the Museum, suddenly the hatch opens ;-)


dit is toch de Ohio Star?? Isn't this called 'Ohio' star??





blauwdruk blueprint




Geweldig dat dit nog kan - spulletjes langs de weg met zelfbediening! 
Great to see this: selfservice on the sidewalk



Natuurlijk gingen we nog even langs 'Stegeman's Textiel, waar ze o.a. oude textiel verkopen.
Ofcourse we paid a visit to 'Stegeman's Textile, where they sell old textile amongst others.


Het was een geweldige dag! We had a wonderful day!

7 opmerkingen:

betty prins zei

Staphorst blijft toch altijd inspireren, wat is dit toch een leuk stukje Nederland!

Else zei

Leuke dag heb je erop zitten, geniet nog lekker fff na! Knuffel, Else

Annelies zei

Wat zijn er in Nederland nog veel plaatsen om te bezoeken !

Gerda zei

Leuke dag...en volgens mij ook nog redelijk weer...dat stip werk is en blijft leuk....
oh je en dan Stegeman...zucht...staat daar nou op de negende foto..een wiegje links..of is het een poppenbedje met iets (volgens mij) heel leuks erop??
leuk al die foto's!!!
fijne dag

Josephine zei

En en en... nog iets gekocht??

Jeanny zei

Een heerlijk dagje zal het zijn geweest.

baukje zei

Wat leuk om te lezen, vorig jaar was ik er ook , op bezoek bij iemand die ik via het bloggen had leren kennen. Een aantal foto's van je herken ik die heb ik ook gemaakt!!!!