maandag 17 oktober 2011

Even iets anders...


Met deze quilt ben ik op het moment bezig. Het is maar een héél klein stukje, want voor veel tentoonstellingen geldt dat de quilt niet gepubliceerd mag zijn geweest. Jammer...maar begrijpelijk. Hij is nog láng niet klaar, maar ik ben in elk geval over een drempel heen. Ik durf namelijk nooit te beginnen met quilten! Toen ik eenmaal wilde beginnen, durfde mijn machine niet :-( - rijgen, lussen, brrr...Dankzij Josephine doet hij het nu als een zonnetje...nou ik nog :-)...

5 opmerkingen:

Annelies zei

Indrukwekkend !

Josephine zei

Ooooo, daar heb jij dus ook last van?

Gerda zei

oh jeempie...dat is wel even andere koek...moeilijk lijkt me....
Fijne dag

sylvia zei

oh, dat is wel heel wat anders dan we gewend zijn: veel succes, ben benieuwd naar het eindresultaat!!
groetjes, Sylvia

Guusje, zei

Dat ziet er al geweldig mooi uit, heel bijzonder ook ben erg benieuwd naar het geheel.