maandag 29 oktober 2012

Mama's going out :-)

Bij Josephine kun  je lezen waar we gisteren waren! 
Meer compromitterende foto's zal ik jullie besparen ;-))

Bij deze bluesgitarist, zoon van de vermaarde Luther Allison. En het was weer genieten.
Naast een hele hoop 'nuttige zaken' als een ritje naar de 'stort' en de 'kringloop' en 'boodschappen doen'  heb ik me ook nog een beetje vermaakt met deze sterretjes. Van lieve vriendinnen krijg ik restjes voor de variatie, leuk! 

Look at Josephine where we were last night - the great bluesgitarist Bernard Allison, son of blueslegend Luther Allison. We had a very nice evening. 
Besides many useful things like 'going to the tip' and 'recycle centre' and doing 'shopping' I also had fun  with making these stars. I got a lot of scraps from friends so that I have many different fabrics, fun!




3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Dat lijkt me een leuk en gezellig dagje te zijn geweest..eens even er helemaal lekker uit...;0)
Ohhh en die sterren ...JAMMIE !!!!!
Fijne dag

Annelies zei

Wat worden je sterren leuk !!!

Guusje, zei

Wat een mooie sterren en wat een leuk dagje uit heb je gehad.