woensdag 31 oktober 2012

Halloween


Ik ben er klaar voor! Voor Halloween! DD heeft mijn nagels gedaan en ook halloweenplaatjes horen bij haar uitrusting. Helemaal geweldig...voor een avondje op de bank, haha!

Wat zal ik eens doen:

of:
met een 'klompje wol' 
waar dit uit kwam toen er lucht bij kwam ;-)
Gezien bij Else, de herfstkol. Ik heb nog dapper geprobeerd om 'm uit eigen voorraad te halen, maar helaas..dit is toch écht mooier! Atelier Jaffari had de wol voor deze kol ook in verlopend garen van lichtgrijs naar donkergrijs (nee, géén vijftig tinten :-)) en dat is nou precies wat DD graag wil. Ach, voorruut dan maar! Razendsnel is mijn bestelling verstuurd...
of ik nou ook zo razendsnel kan haken...??;-))

I am ready for Halloween...DD did my nails in Halloweenstyle. Perfect for an evening on the sofa, haha. So now I have to decide what I will do tonight: quilting or crochet. I saw this scarf at Else's, and tried to find material in my own stash. But...unfortunately, not as beautiful as these. DD wants grey so, well, I decided to make it for her. Atelier Jaffari delivered very quickly. I am not sure if I will be so quickly!!






3 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een geinige nagels !!

Esther zei

Nou ben ik heel benieuwd naar je kolletje,heb je hem met ons weekendje wel klaar????

Else zei

Zo weer ff bijgelezen, leuke pruik had dd gemaakt en je nagels zijn ook erg mooi daar kan je makkelijk mee aan de haak. Pas wel op als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen. Het is heerlijke wol om te dragen geen gekriebel! Veel haakplezier, knuffel Else