woensdag 12 december 2012

Top!

Ja, echt top! En dan heb ik het over de Top 5 van Henk van Café de Noot. Hij is onze plaatselijke kroeg uitbater en heeft met enige regelmaat Ian Parker op zijn podium staan. Zoals je weet mijn favoriete zanger :-). Aan Henk is de vraag gesteld, in deze tijden van Top 1000 en Top 2000, wat zijn persoonlijke Top 5 is en kijk:

Ian is bijna klaar met zijn nieuwe CD - hopelijk komt hij hem binnenkort presenteren:-)


En kijk nou...twee Xjes naast elkaar! Samen daar aan werken is toch écht wel een feestje hoor - glaasje rode wijn erbij - lekker kletsen - een quiltende schoonzus, wie had dát ooit bedacht!

We have a lot of charts at the end of each year. Henk, owner of our local pub, was asked by the local newspaper  what top 5 he has and look: purely goosebumps he says and no.1 is Ian Parker :-) my favorite singer/songwriter. Ian is finishing his new CD, let's hope he'll be here soon again.
And look, two Xprojects next to eachother. It is a party to sit and quilt together on them, chatting and drinking red wine..a quilting sister-in-law - who would have ever thought of that???

4 opmerkingen:

marianne zei

Wat gezellig zo met z`n tweeen en dan die prachtige rood-groen stofjes.Zucht.....
Hoeveel nachtjes nog slapen voordat we het mogen zien?

Josephine zei

hihihi, ik klikte op "schoonzus" en viel in mijn eigen enge foto van skeletten!! Brrr, rare schoonzus heb jij!
xxx tot morgen!

Unknown zei

Lijkt me geweldig zo'n schoonzusje. Haha

Claire zei

Hoi, je vroeg op mijn blog het patroon van het gehaakte jasje. Het komt uit een boek van mijn vriendin, zij wil van de beschrijving een foto maken en je deze mailen. Mocht je hier interesse in hebben mail me dan, vriendelijke groeten, Claire