woensdag 23 november 2011

moooi...!


Vandaag hebben we nieuwe stoffen uitgepakt. Je kunt natuurlijk onmógelijk alle nieuwe stoffen meenemen als je in een quiltwinkel werkt, al is de verleiding groot zo af en toe. Gelukkig had ik nog wat stofjes nodig voor de sterren van de Burnt quilt. Onweerstaanbaar, de serie van Judie Rothermel (Civil War Journals)!!

Today we unpacked new fabrics. It is not possible to buy all that is coming, although we are tempted many times. I am lucky that I need to make some stars for the Burnt quilt. Irresistable, these fabrics from Judie Rothermel (Civil War Chronicles)!

10 opmerkingen:

Else zei

Oh kheb het met je te doen, wat een vreselijk MOOIE stofjes!! Gelukkig moest je nog een paar sterretjes (lol) Fijne avond, knuffel Else

baukje zei

Oh wat MOOI. Het lijkt me vreselijk GEVAARLIJK om in een quiltwinkel te werken......

betty prins zei

Prachtige stoffen, wat een verleidingen...

Elsbeth zei

jaja, wij hebben het zwááár ;-)

Gerda zei

TADAAAA...laat ik nou morgen bij jullie komen!!!!!!...:0)))))
See you..

Josephine zei

jesses, en op het Zutphen blog ook al nieuwe stofjes, ik zal morgen de oogkleppen maar weer opzetten!

sylvia zei

wow, mooie stoffen!
Je voelt je zo toch elke dag Hansje in Luilekkerland, he?!

Anje-Grietje zei

Oh droom je er niet van 's nachts???
Wat een pracht stofjes.
Groetjes Anje.

Guusje, zei

Dat zijn zeker prachtige lapjes. Die passen er zo mooi bij.

Miranda zei

Vrees dat als ik in een quiltwinkeltje zou werken ook mijn hele salaris zou vergooien aan al die verleidingen...erg niet!