maandag 30 december 2013

Quiltmania's Mystery Di Ford

Zoals ik al in het vorige blogje schreef, was ik wat aan het voorbereiden. 
En dat is in dit geval heel veel van het halve werk kan ik je zeggen!
Ik heb het natuurlijk over het middenstuk van Di's Mystery. Van al die pakketjes die we gemaakt hebben, mocht ik er al één voor mezelf meenemen, met het patroon er bij.  Soms heb je mazzel ;-)). 
Het plaatje als voorbeeld haal ik zo nu en dan met mijn telefoon van de website.
De eettafel is nu compleet door mij in beslag genomen, niemand mag niezen...maar oh wat is het leuk om te doen!

As I mentioned in my last post, I was preparing..and in this case there is a lot to prepare!
I am talking about Di's Mystery of course. From all the kits we cut, I was allowed to take one home already, to start. Sometimes you're lucky ;-)))
I use the picture from our website as a guidance, I look on my phone from time to time. 
The dinner table is owned by me now - nobody dares to sneeze..but it is great fun!


10 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Wat een rotbaan heb je toch... Hihihihi
Fijne jaarwisseling !

martine zei

Ik zie wat mij te wachten staat. (LOL)

Marina Brito de Campos zei

Oei, en ik ben al zo verkouden!
Marina.

Anoniem zei

Ik ben jaloers ;)
Succes. Zie ik hem zaterdag af?

marianne zei

Bofkont :-))))

KijkDaarIs zei

haha niet meer te houden zo te zien!!
hatsjie!!...sorry hoor *Ü* ..
;0))))
Fijne avond!!

Guusje, zei

Het ziet er geweldig mooi uit.

Judith zei

Pfft wat een waardeloze werkgeefster! Moet je alweer aan een nieuwe quilt beginnen! Ziet er mooi uit Elsbeth. Ik concentreer mij voorlopig op de burnt, de zeuren, jane, aws en de en de en de! Hele goede jaarwisseling!

Elsbeth zei

hihi, wat is iedereen ineens verkouden ;-)). Ja, het is tobben hè, bij DH&W :-)). Mijn 'Burnt' moet ook nog gequilt hoor, maar ik begin vrolijk aan deze!

Petra Prins zei

Wat ben je al VER!!!!!