zondag 29 december 2013

Dagjes vrij- days off

Tussen de feestdagen door ben ik lekker aan het keutelen. 
Zo waren we gisteren een quilt 'in zijn jas aan het helpen':


Herken je 'm?
Neeee..het is niet de mijne..die is nog in de maak, inmiddels ingehaald door wat andere klusjes. Maakt niet uit, dat komt vanzelf een keer. 
Deze is van Sophie en ze heeft er nog een extra rand omheen gezet. Prachtig.
Na het rijgen hebben we nog lekker een paar steekjes geprikt..nou ja, ik niet, ik heb wat dingetjes voorbereid. De dag is voorbij gevlogen maar het was heerlijk.
Nog een paar daagjes te gaan...wat zal ik eens gaan doen :-), het voelt als een zee van tijd!
Dat dat bedrog is weet ik maar al te goed - ik wil er niet aan denken maar genieten!

I am enjoying my time off. Yesterday we sandwiched a quilt, do you recognize it? No..it's not mine, that one is hiding under other projects. No, this one is Sophie's and we enjoyed our day together. After this 'work' we did some stitching, well, as a matter of fact, I prepared some things. It was a lovely day together.
Now I have a few days more to spend..and I am wondering, what shall I do?
It feels like I have loads of time - and I know I am fooling myself. 
I don't want to think about it - but enjoy it!




11 opmerkingen:

Unknown zei

SCHITTEREND, misschien een domme vraag, maar welk patroon is dit?

Liefs Hermien

Unknown zei

p.s, geniet lekker van je vrije dagen, goede jaarwisseling :)

Hermien

Saskia Smit zei

Dubbelen. Een rottig klusje, maar daarna heerlijk in de ring steekjes zetten.

Phyllis zei

Prachtige quilt, ja, ik herken hem. Fijne jaarwisseling toegewenst en de beste wensen voor een gezond en creatief 2014!

Karen zei

Sophie did good work on putting together her quilt. The colors and design.....I like very much.

Elsbeth zei

Het is de 'Hope' quilt uit 'collections for a cause', Howard Marcus, Moda.

Unknown zei

Dank Je, :)

Hermien

Ineke Original zei

Bekend adres! Lieve mensen!
Fijne jaarwisseling.

marianne zei

Dat ziet er goed uit !!!

Every Stitch zei

That is a beautiful quilt you are finishing together - she should be very pleased!

Hanne zei

What a beautiful quilt :-) Stars is always great!