zondag 11 november 2012

stapeltjes...stapeltjes...piles...piles...

ooooh daar ben ik zo goed in...stapeltjes maken...! Stapeltjes..vanalles...post, tijdschriften die ik nog wil lezen, wasgoed, strijkgoed, stapeltjes hier moet nog dit mee, en stapeltjes hier moet nog dat mee...herkenbaar :-)? Soms verhuizen ze in hun geheel naar een andere plek, naast een ander stapeltje...zodat het dan wat opgeruimder lijkt (jaja...echt niet).
Omdat DD flink last heeft van haar bezoekje aan de kaakchirurg heb ik dit stapeltje kunnen maken:
Naast haar op de bank heb ik alle grannies afgehaakt voor haar 'herfstkol'. Nu aan elkaar zetten en de randen haken. Leuk werkje!

Hier moest ik ook mee verder, projectX zal ik het maar noemen. Dit was een stapeltje blokjes die nu rijen zijn geworden..

daar hoort dit stapeltje dan weer bij :-)

en dit stapeltje mag nog allemaal verwerkt worden in de rood/witte sterretjes..

De stapel wasgoed zal ik jullie besparen! Fijne zondag!

Do you recognize this: I make piles of everything..mail, magazines, laundry. Sometimes I move them around, hoping it will look more organized...yeah..right :-)
While sitting next to DD who still suffers from her visit to the surgeon I made the pile of grannies. I am putting them together now. Next step is making the borders. Nice job! I also have to continue projectX as I will call it. The little pile belongs to that project. And the red pile of fabrics is for my red/white little stars. I will save you the pile of laundry ;-)! Have a nice Sunday!

3 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, stapeltjes, fijn dat jij ze ook hebt.
Wel plezier met alle blokken.

baukje zei

Oh wat herkenbaar. Overal liggen ze. Boven staat de naaimachine maar ik werk graag beneden dus van beneden naar boven en ja hoor daar ligt weer een stapeltje. Ik wil aan nieuw project beginnen dus ik ben al een paar dagen bezig met opruimen. vandaag is het de dag van de stapel achterstallige te beantwoorden mails.......

Guusje, zei

O wat een heerlijke stapeltjes. Zo herkenbaar. De sjaal wordt mooi.