maandag 7 mei 2012

Veldhoven OEQC

Dit was mijn 'huisje' de afgelopen dagen. Het was genieten! 
This was my 'home' the last couple of days. I enjoyed it very much!

Bij de Stichting Verdanda werd deze quilt verloot. Hij is voornamelijk gemaakt van sitsen van Den Haan & Wagenmakers. Ik hoop dat hij veel heeft opgebracht, want hij is hartstikke leuk.
The raffle quilt at 'Verdanda Foundation' was made of chintzes by Den Haan & Wagenmakers. I hope it made a lot of money because it is a very nice quilt and the Foundation always needs material.

Op de beurs heb ik zelf natuurlijk ook nog even rondgekeken. Dit kleine strijkijzertje mocht mee naar huis, wat een snoepje hè. En hij doet het geweldig! 
Ofcourse I looked around myself and found this little iron - isn't it gorgious? I took it home and it works great!

Bij Françoise kocht ik een pakketje voor een speldenkussen - niet dat ik die niet al heb, maar ik vond ' m er zo gezellig uit zien! De rolletjes zijn voor een ooit te maken quilt voor DD, ik ben aan het sparen.
At Françoise's booth I a bought a little kit for a pincushion. I already have a few, but I like the fresh colors.The bundles are for a quilt for DD, I am collecting for it.

Van Patricia  in Australië kregen we deze prachtige Aboriginal stofjes. Bij diverse winkels vond ik deze lapjes erbij - er komt weer een projectje aan, ik vóel het ;-))...
From Patricia in Australia we received a few beautiful Aboriginal fabrics. I found these fabrics to go with them..I feel a project coming ;-))

en ja hoor , deze foto mag er nog even bij - doorgestuurd door Gerda - gemaakt op de badkamer omdat daar beter licht is ;-)
and yes, we can add this picture - sent by Gerda - made in the bathroom because there was better light ;-)


13 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een prachtig huisje!!
:o)

Annelies zei

De stand zag er mooi uit. Geniet van je aankopen.

Margot zei

hahaha, toch maar even 'wat doen ' in de
badkamer !!!
En zo te lezen heb je het allemaal weer fijn
beleefd met je vakgenoten

Klazien zei

Het was zaterdag echt genieten en leuk je weer even te zien.

Je hebt mooie lapjes meegenomen, leuk hé, rondlopen met een plannetje dat borrelt. Tekenen, kleuren, kijken, proberen......helemaal genieten.

groeten hé

KijkDaarIs zei

wat was het gezellig hé!! volgend jaar weer...en dat strijkijzer ZOO handig!!
ik heb genoten!!..;0)
Fijne dag

Guusje, zei

Wat een geweldige mooie stand hadden jullie, het strijkijzer is super handig, en je verdere aankopen mooi.

sylvia zei

Heb jij geen daglichtlamp dat je in de bathroom je werk moet doen....;;))

Anoniem zei

geef er aan toe.......aan dat nieuwe projectje je krijgt er spijt van als je het niet doet ;-))
veel plezier ermee

groet Ineke Marijnissen-van der Molen

Elsbeth zei

@ja Sylvia, maar die lag natuurlijk thuis! Heb op de beurs een klemspotje gekocht met loupe - heel handig. Toen was ik net 'E.T. phone home' ;-)))

Josephine zei

Lekker gek mens!!

Anoniem zei

Hoi Elsbeth,

Leuk om de tulpenquilt op jouw blog te zien. Nou hij heeft heel wat opgebracht, ruim 400 euro. Kunnen wij bij Verdanda weer heel veel vulling en stof voor de achterkanten van kopen. (www.verdanda.nl)
Groetjes, Lenny

Tony zei

Hallo Elspeth, ik heb je gevonden via een andere blog. Ik ben gelijk volger geworden. Groeten Tony

Gert zei

Gezellig om je weer gezien en gesproken te hebben in Veldhoven. Het was weer een mooie en gezellige beurs en tentoonstelling. Geniet lekker van je mooie aankopen.