zaterdag 26 mei 2012

Groei - Growth

Werken in de winkel en dus met mensen levert veel interessante ontmoetingen op. En als je luistert, kun je veel leren heb ik gemerkt. Het zorgt er voor dat je als mens groeit. Ik vind dat bijzonder en geniet ervan. De afgelopen week had ik een aantal gesprekken met mensen uit verschillende windstreken en ik voel me ronduit bevoorrecht. Hartelijke, lieve en vriendelijke mensen, waar je soms direct een 'klik' mee kunt hebben. Wonderlijk om te merken. Ook las ik interessante blogs - bijvoorbeeld bij Kathy Dougthy of Karen Griska (nieuw patroon, zie mijn bloglijst). En dat allemaal door lapjes ;-))!!

Working in a shop - and so with people - gives me many interesting contacts. And when you listen well, you can learn a lot so I found out. It makes you grow as a person and I enjoy that very much. Last week I met some people from all over the world, and I really feel privileged. Nice, kind people with whom you sometimes immediately feel connected. Amazing. I also read some interesting blogs, like Kathy Dougthy's or Karen Griska's (new pattern, see bloglist). And all that through fabric...;-))!!

4 opmerkingen:

Annelies zei

Heel herkenbaar.
Franse zonovergoten groet.

not so zen -quilts in Paris zei

Gewoon helemaal mee eens, 13 jaar hetzelfde gedaan,leuke vriedschappen aan overgehouden die tot vandaag de dag duren, geniet van het mooie weer, hier ook eindelijk zon en warmte, Will in Parijs

Hanne zei

Hi Elsbeth :-D
It was so nice to meet you. I will revisit your blog when I come home after the weekend. I am looking forward to cut into the beautiful fabrics from the shop :-D

Josephine zei

Fantastisch beschreven liefje!!
XXX