zondag 29 januari 2012

Pyamadag

Vandaag nergens heen - alleen maar klussen in huis. Band van de fiets plakken, broeken inkorten - van die dingen waar je anders niet aan toe komt. Natúúrlijk wordt er ook 'geprutst'. Na de uitbarsting van de log cabin is het nu weer terug naar de 'corn and beans' - en dat is gewoon een kwestie van doorzetten. 
Terwijl ik aan het naaien ben, dwalen de gedachten af en ben ik snel weer afgeleid ;-). 
In St. Marie-aux-Mines kocht ik brillenstof en samen met de Hexagon Sampler mallen groeit er een plannetje....een klein quiltje voor in zijn winkel...

(moet je wel weten dat ik met een opticien ben getrouwd  :-))
Mijn duik in de lapjeskast leverde deze samenstelling op. DH er bij geroepen..





hij mag het zeggen, dus alle bloemetjes zijn foetsie :-) en resoluut vervangen door strepen! 
Hoe kon ik dát nou vergeten :-)!


wordt vervolgd!

No plans today - just hanging around in the house doing some necessary things like repairing a bike and shorten trousers. Ofcourse there is also some sewingtime! After making the log cabin last week, I am back to the 'corn and beans'. While stitching new plans arise. In St. Marie-aux-Mines I bought these glasses and - knowing that I am married to an optician - a plan came up together with the hexagon sampler templates: a small quilt for in his shop. My choice for the fabrics was including flower fabric, which very quickly was removed by DH :-) and replaced by stripes. How could I forget!

6 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Enig Elsbeth. Wat een topidee!

Judith zei

Ha hier is het ook pyama dag! Lekker he! Geniet van je avond.

Annelies zei

Oei, ik was vanochtend vroeg al op pad. Niets geen pyjamadag.
Leuke stoffen. Ik ben benieuwd.

Josephine zei

Jaaa, wat hebben we lekker gewerkt he? Beetje als living apart together, met what's app! Wij hebben een SAT relatie, sewing apart together!!!

Elsbeth zei

@gek mens :-)

Else zei

En toppie al klaar! (lol) Leuke kleurtjes, fijne dag knuffel Else