maandag 16 januari 2012

Mandjes en Sterren, Baskets and Stars


Gisteren liet ik een antieke quilt zien, vandaag een paar nieuwe-in-de-maak. Yael maakte deze gezellige mandjesquilt - bij Joes kun je de quilt in z'n geheel zien. 



Inge had, naast haar Burnt Quilt, deze blokken meegenomen, ze maakte ze met reproductie stoffen en de mal  'Grandma's Star'. 


Ik ben ook met de mallen in de weer, maar dan voor de Hexagon Sampler. Josephine en ik hebben samen een dagje gesneden - dat schiet lekker op als je het met z'n tweeën doet en het is nog gezellig ook!

Yesterday I showed an antique quilt, today some new quilts. A basketquilt made by Yael, you can see the whole quilt on Joes' blog. Starblocks are made by Inge, she used reproduction fabrics and the templates 'Grandma's Star'. I am also using templates, 'Hexagon Sampler' and Josephine and I spend a day together to cut. You really make progress that way and it is nice too!

2 opmerkingen:

Hester zei

Wat leuk die mandjes quilt. Ik volg je Lancaster Diamond. Ik heb ook een aantalb lokken klaar, Maar af ent oe heb je even inspiratie nodig voor een volgend blok.

Guusje, zei

Wat een mooie mandjesquilt is dit. De kleuren vind ik ook geweldig mooi. Ook zijn dit prachtige sterren.