zaterdag 28 januari 2012

Now or never - greetings from Brian :-)

Buitenlandse post vandaag..en kijk wat er uit rolt, dat was ik helemaal vergeten!


Ik ben afgelopen jaar- ok, op het nippertje ;-) - lid geworden van de Queen fanclub. Nu mag ik als volwaardig lid mee op de reisjes en niet alleen als 'vrouw-van'! Leuk om te zien dat er ook na zoveel jaren nog vernieuwing plaats vindt: mijn nieuwe pasje links, rechts het pasje van DH, zo'n 4500 leden eerder.


En als bonus de hartelijke groeten van de 'mannen'. Nou ja, die ansichtkaarten zijn wel een beetje overjarig natuurlijk...
Niettemin...hartstikke leuk.

Today I got foreign mail..totally forgotten that I signed up for 'Queen Fanclub' last year. Ok, it is bit late, maybe just in time, but now I can go on trips as a full member instead of being 'the wife from a member'. I even got a new membershipcard: on the left mine, on the right DH's - about 4500 members before me.
As a bonus I received postcards - fun!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh geweldig.

Ben als meisje van 10 ook dol geworden van Queen. En al ben ik nooit fanclublid geworden en nooit naar een concert geweest, het blijft me toch bij. Eerste plaatje ooit was Bohemian Rhapsody. Dat was 38 jaar geleden. Nu weet iedereen meteen hoe oud ik ben, hehehehe.

Groetjes, Irene