zaterdag 25 februari 2012

Burnt Quilt Bee

Vandaag hebben we in de winkel de Burnt Quilt groep. 
Ik kan mijn 'gatenkaas' helaas niet meer meenemen - hij ligt in onderdelen op de grond, bíjna klaar, dat wel! 
Dus volgende keer...zeg ik heel voorzichtig...zou de top klaar moeten zijn! Intussen worden we heel fit, want alle huisgenoten moeten heen en weer springen :-))


Today we have 'Burnt Quilt group' in the shop. I can't bring mine anymore, because it is lying on the floor in pieces. Next time...I say it carefully - hope to bring the top. In the mean time we all get very fit at home - all family members have to jump ;-)

11 opmerkingen:

Annelies zei

Echt schitterend !

ria zei

ik vind deze quilt helemaal geweldig.
Heb het pannel van het midden stuk nu nog kijken waar ik het patroon kan vinden.

KijkDaarIs zei

whow het wordt wel een beautie hoor....
groetjes aan de beegirls!!!!
fijne dag

Judith zei

In een woord, prachtig! Daar loopt het kwijl me van uit de mond! En die stap-spring-hinkel-sprong, is enorm gezond! Zeker zo aan het eind van de winter, je timing had niet beter gekund!

Sabine.v zei

prachtig ! wat een meesterwerk. Nog veel succes!

Wieke van Keulen zei

oh, wat mooi. Wat een kunstwerk. Complimenten hoor!

Anoniem zei

Hoi Elsbeth,hij was al mooi maar wordt nu steeds mooier :-))
Tot gauw,Marianne S.

Guusje, zei

Wat wordt hij ontzettend mooi. Werkelijk prachtig, waar een top al niet goed voor is.

Bertie zei

Oh dat ziet er zo mooi uit en ingewikkeld!! Ik heb ook zo'n middenstuk wat in een simple quiltje gaat lol.
Leuke manier om fit te blijven!

Elsbeth zei

@ ria, ik heb geprobeerd je te mailen. Het patroon is bij DH&W in Amsterdam te koop!

sylvia zei

schitterende quilt en dat heen en weer springen kan nooit kwaad.....grijns!!!