vrijdag 13 november 2015

Parijs en meer

Het bloggen raakt bij mij een beetje in de verdrukking - het fenomeen Facebook en Instagram neemt over. Je kunt er snel iets melden en voor bloggen moet je echt even de tijd nemen. 
En soms heb ik gewoon  niet zo veel bijzonders te melden :-).
Maar nu wel!
Ik ben aan de fröbel - ieniemienie stukjes stof aan het verwerken tot een 25-patch. En léuk dat ik het vind! Ik ben bezig met de quilt 'Had-je-me-maar' bij Mariet Soethout. 'Had-je-me-maar' was een Amsterdamse zwerver en straatmuzikant en Mariet heeft haar quilt naar hem genoemd. 
Je blijft er naar kijken, al die kleine stukjes stof!
Ik heb een hele verzameling 'Parijse' stofjes en ik ben die er in aan het verwerken. Wordt 'Had-je-me-maar' vertaald in een 'Clochard' ;-)!

Mariet heeft haar patroon te beschikking gesteld voor een cursus in Amsterdam en dus beginnen we in januari! Ik ben helemaal enthousiast! 
'Had-je-me-maar' van Mariet Soethout

'Had-je-me-maar' van Mariet Soethout

mijn beginnetje

11 opmerkingen:

Annelies zei

Ziet er mooi uit !!

KijkDaarIs zei

OOOOHHHHHH LEUK !!!!!

Monica zei

Wow, wat super leuk, veel succes met je 'clochard'

Marina Brito de Campos zei

Ziet er leuk uit!

marion zei

wat mooi en ziet er zo uitnodigend uit

marianne zei

Jouw beginnetje ziet er al veelbelovend uit !!

Phyllis zei

Bloggen is inderdaad tijdrovender als FB en IG, maar wel wat duurzamer. FB en IG wat vluchtiger. Alles op z'n tijd en dan maar wat minder bloggen, maar gelukkig niet ermee ophouden, dat zou zonde zijn. Dit wordt een mooi project. Vindt de quilts en ontwerpen van Mariet Soethout heel bijzonder. De Parijse stofjes zijn na de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht wel betekenisvol geworden.

Elsbeth zei

Nou hè..heel bizar, vreselijk allemaal.

Heleen ter Pelkwijk zei

Hoe kan ik je dan vinden op FB? want ik mis je wel hoot op blogspot

Karen zei

I like the fabric colors used in the nine patch blocks.

KijkDaarIs zei

JAAAAA...IK ZIE UM