donderdag 18 juni 2015

Lekker bezig!

Zoals altijd heb ik verschillende projecten 'on-the-go'. Ik switch met het grootste gemak van het ene naar het andere idee. Zo ben ik nu uiteraard met de Irish Circles bezig, maar tussendoor ook met dit  nieuwe project dat ik Marina heb genoemd. Applicatie en borduren - ik zag het weer eens in volle glorie in Nantes bij Cécile Franconie en ik vind het zó leuk! Omdat we ook een Nederlandse traditie daarin hebben, ben ik dit gaan proberen. En het schiet al aardig op!


wordt vervolgd...:-)!

9 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Who spannend!!..;0)

marianne zei

Leuk,mooi begin !!!

Marina Brito de Campos zei

Ok. Ik ga het toch doen! Vraagje:Hoe ben je tot de naam keuze gekomen? Ik ben er vreselijk nieuwsgierig naar! Groetjes, Marina.

Elsbeth zei

Haha dat snap ik Marina! Het is de naam van mijn 'handwerkmoeder'. Van haar leerde ik veel en erfde ik al haar handwerkspullen, waaronder dit borduurgaren!

Elsbeth zei

Haha dat snap ik Marina! Het is de naam van mijn 'handwerkmoeder'. Van haar leerde ik veel en erfde ik al haar handwerkspullen, waaronder dit borduurgaren!

Annelies zei

Je handwerkmoeder zou trots op je zijn !

Unknown zei

Wat mooi Elsbeth , ben erg benieuwd naar je vervolg.

liefs Hermien.

Sonja Snijder zei

Oh dat ziet er mooi uit!

marion zei

ziet er geweldig uit, ben heel benieuwd