donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!

Heerlijke dagen waren het, zo tussen Kerst en Oud/Nieuw. Dagen met familie en vrienden, waarmee we gezellige uren hebben doorgebracht. Vroeger kon ik dat als 'druk' ervaren maar sinds we dat een beetje relaxt inrichten is het eigenlijk alleen maar een feest. Elkaars gezelschap is belangrijker dan een mooi diner! 
Natuurlijk heb ik ook met 'de lappen' gespeeld. De 'Irish Circles' is mijn voornaamste bezigheid op dit moment. Het is een uitdaging, deze quilt, omdat ik hem zo anders wil dan het voorbeeld van Karen Cunningham. De afgelopen dagen heb ik het middenstuk afgemaakt. Met de Top2000 op TV op de achtergrond was het genieten!


I enjoyed these days in between Christmas and New Year very much, with family and friends. No stress since we organize it less stressful. Being together is more  important than nice dinners.
I also played with my project 'Irish Circle'. It is a real challenge because I want it so different than Karen Cunningham's example. I finished the center part. while watching our Top2000 on TV. 
I will add some more applications after finishing the first blocks.
Tomorrow back to work again - next week we will have sale so there is a lot to be done. 
We're ready for the new year!!


Het is nog niet helemaal af, maar ik wacht met het toevoegen van meer applicaties totdat ik de eerste blokken er omheen heb gezet. Dan kan ik overzien hoe het er uit gaat zien.
Nu ga ik verder met de blokken. 

Morgen weer aan de slag in de winkel - klaar voor een nieuw jaar! 



7 opmerkingen:

marcella zei

Beste wensen voor een mooi 2015

Karen zei

Very, very nice. It has a very intricate look.

marion zei

ook voor jou en je familie een gewedig en gezond 2015

marianne zei

Dat belooft wat voor 2015 als jij het jaar al begint met zulke mooie foto`s.
Wens je alle goeds en veel creatieve ideetjes.

Wilma zei

Gelukkig nieuwjaar!
Wat laat je weer prachtigs zien.
Vraagje waarom staat er 2008 op?

Nettie zei


Elsbeth, de beste wensen voor het nieuwe jaar en wat een prachtige Ierse circel!

Sonja Snijder zei

Wat een prachtige quilt wordt dat!