vrijdag 24 augustus 2012

Fans in Amsterdam!

De 'fans' in Amsterdam: twee kapiteins van de rondvaartboten houden op mijn verzoek de quilt vast met op de achtergrond het 'Centraal Station'. Ik zag dat ze stonden te kletsen en dacht: nee heb ik, ja kan ik krijgen :-)! Het leek me zo'n leuk plaatje! In het boek van Kathy staat de quilt in de Australische Bush, nu in hartje Amsterdam. Groter contrast kun je haast niet hebben!
En die ene schipper...nee, die wou niet op de foto ;-)
The 'fans' in Amsterdam: two captains of the canal boats holding the quilt on my request, with the Central Station in the background. I saw them chatting with eachother and thought it might make a nice picture. Why not asking?! In Kathy's book the quilt is photographed in the Australian bush, now in the centre of Amsterdam. Is there a bigger contrast?
And the captain on the left...no - he didn't want to be in the picture ;-)

4 opmerkingen:

Elly L zei

Mooie quilt en super locatie voor de foto

Auckje zei

Zie je wel, het is toch jouw quilt die ook op de site van Petra P. staat. Hartstikke leuk dat die mannen de 'fans' omhoog hielden. Zo zie je maar weer, als je iets vriendelijk vraagt, krijg je bijna nooit een onaardig antwoord. Ook weer een prachtige quilt!
Auckje

marianne zei

Krijgt die ene schipper spijt van,wie wil nu niet met zo`n beauty op de foto :-))

Else zei

Wie kan er nou nee zeggen als jij je charme in de strijd gooit (lol) Leuke foto, MOOIE quilt. En voordat ik het morgen vergeet; Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Knuffel Else