zaterdag 25 februari 2012

It's a small world :-)

Gisteren kwam de post een leuk pakje brengen: de eerste maand van de Antique Wedding Sampler! 
Dat wordt weer een mooi project, ook van Di Hall (Ford), die ook het patroon voor de Burnt Quilt heeft gemaakt. 
Hier kun je de quilt zien. 

Zojuist ontdekte ik dat de buurvrouw van mijn ouders ons (Annelies en mij) al een tijdje volgt. Grappig! Ze heeft zelf ook een handwerkblog:


Leuk Gonnie, tot snel!

Yesterday the mail brought me the first month of the 'Antique Wedding Sampler' - another project from Di Hall (Ford) I can't wait to start!


And I just found out that the neighbour of my parents has a blog and is following Annelies and me - that's funny. She also has a blog.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Heel leuk !!

Else zei

Echt, dat word binnenkort een ritje op de fiets door 't darp!! (lol) knuffel van mij

Guusje, zei

O wat een leuke winkel lijkt me dat, en wat leuk het eerste pakket van de antique sampler ben benieuwd.

sylvia zei

prachtige blogs hebben de dames!! Steekjes en kruisjes kende ik al, maar die andere nog niet: heel leuk!!!
groetjes, Sylvia