vrijdag 3 april 2015

klein winkeltje/little shop

Op mijn pagina is sinds kort een link te vinden naar mijn webwinkeltje. Ik heb al een poosje patronen die ik in de winkel bij DH&W mag verkopen en ook via mijn  email zijn ze te bestellen. Voor buitenlandse mensen is dat toch wat lastig heb ik gemerkt dus heb ik een (bescheiden) online winkeltje aangemaakt. 

Een nieuw onderdeel zijn truien met opdruk. 
Ze worden op aanvraag gedrukt. Ze zijn beschikbaar in vele kleuren en maten, 
kijk voor de mogelijkheden op de site. 

bucketlistofquilts


Recently I added a link on my page. I have been selling my patterns now for a while in the shop at DH&W and through the mail. For foreigners it is easier to order in a web shop, so I decided to start a small online shop. 
A new item are shirts with prints. They are custom made, available in many colors. Look for the possibilities in the shop.




1 opmerking:

marianne zei

Succes ermee,truien zien er leuk uit !!