donderdag 19 februari 2015

Randje per week 2014

Vorig jaar startten Annelies en Simone het 'Randje per week' . Wat een ongekend succes is dat geworden, zó leuk. Ik  heb er niet aan meegedaan, de tijd ontbreekt me - maar heb alle vorderingen natuurlijk wel mee bekeken.

Afgelopen week was ik even op visite bij Annelies en gaf ze me het boekje met alle randjes. Met als bijzonderheid: twee randjes komen uit het 'schoollapje' van mijn handwerkmoeder dat zij kreeg nadat deze overleden was. Dat ontroert me zeer, want borduren was haar lust en haar leven. Ze kon het ook zó mooi, net als alle handwerken trouwens. Wat zou ze dát geweldig leuk hebben gevonden. 
Ik hoop dat ze het vanaf een wolkje mee kan bekijken! 

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ze moest er gewoon in.

Unknown zei

Tuurlijk kijkt je handwerkmoeder vanaf haar wolkje mee! Waarom heb je anders van die wolkjes!

Marina Brito de Campos zei

Ik denk dat ze af en toe ook goedkeurend kijkt naar al het moois dat jij maakt!

wilma zei

ik weet zeker dat ze mee kijkt daar geloof ik in en ze is dan heel blij dat weet ik zeker.