dinsdag 28 oktober 2014

OEQC Veldhoven

Open European Quilt Championships - daar waren we! Zoals op iedere beurs, doen we ons best er een mooie stand van te maken. Het voelt dan als een eigen 'huisje'. 


en daar zit ik dan heerlijk vier dagen, tussen de bedrijven door een paar steekjes te maken. 

Carice - Poppelier
Een paar quilts...deze vond ik bijzonder knap gedaan


en van deze stukjes een Rembrandt maken...dat kan!

Rembrandt - vd Heijden

Diamonds are a girls best friend - Michat

 en van deze twee heb ik geen foto gemaakt, ik haalde ze van de website van OEQC, daarom zijn ze zo klein. De quilt hierboven heeft de Quiltmania prijs gekregen.

En deze, van Henk van Kooten, de 1e prijs voor traditioneel quilten. 

Volgend jaar gaan we naar Maastricht - helemaal anders weer, maar ook dat wordt vast leuk! Ik hoorde al allerlei plannetjes om me heen..weekendje weg, weekje er aan vast...heerlijk!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Het zag er weer schitterend uit !

marianne zei

Maastricht,voor jullie verder weg voor ons een thuiswedstrijd
Leuke foto van jou :-))

Marina Brito de Campos zei

Je zit er majesteitelijk!

Tony zei

Hallo Elspeth. Ik vond het heel gezellig. Of ik naar Maastricht ga dat weet ik nu nog niet.Het is wel een eind. Groetjes Tony

Guusje, zei

Jullie stand zag wr weer prachtig uit. Het was genieten op de beurs.