donderdag 14 augustus 2014

Back!

Na de vakantie zijn we al snel weer terug in het ritme. Helaas moesten we tijdens een hoosbui inpakken en ja, dan ziet de tuin er even zo uit, met smerig grondzeil!
Dan, hup, aan het werk, hup aan het huishouden (een metertje wasgoed) en daarnaast hup, ook aan de schilderklus.

Nuttige zaken maar dat gaat natuurlijk allemaal af van effectieve quilttijd ;-))! Toch besteed ik bijna dag wel even een half uurtje aan quilten op de bank en in de trein zijn de sterren nog steeds 'in progress'.


After the vacation we are quickly back to normal life. Unfortunately we had rain while packing up so this what your garden looks like - with dirty flooring.
Than, back to work, back to housekeeping (pile of laundry, yeahh) and besides that, we also have to paint. It means that there is not much time for quilting. But, every day I spend at least half an hour quilting and my stars are making progress in the train to work.


4 opmerkingen:

marianne zei

Hihi, waarom komt me dit zo bekend voor,natte tent,wasgoed....
Maar gelukkig hebben we onze "troostlapjes":-))

Annelies zei

We zien elkaar binnenkort weer !

Judith zei

Oh de Joys van het op vakantie gaan. Stress bij het inpakken en een heleboel rotzooi bij het opruimen. Het is dat het stuk in het midden altijd zo KOSTELIJK is, want anders........ Welkom thuis! En tot in Amsterdam de 31ste

quiltsathome zei

Leuk ! Ik heb je blog gevonden, denk ik.
Ik heb genoten van mijn bezoek aan de winkel vandaag. Bedankt dat ik heerlijk overal mocht rondkijken en stofjes 'voelen'. Ik ben ook erg blij dat je voor mij die oranjerode stof wist te vinden die precies bij mijn lapjes pasten.
Hopelijk weer gauw tot ziens, hartelijke groet, Patricia