donderdag 10 juli 2014

Ik zie 'm (weer) - I see him (again)


Hup Holland - zelfs een tattoo mocht niet baten!
We hebben heel gezellige avonden gehad, en ach...over vier jaar hebben we weer een kans!
Even a tattoo didn't help! We had fun evenings with our friends, we'll try again in four years.

Die sterren voor de 'Estrela'  komen wel af hoor, 
de 'Vuvuzela' is tenslotte (twee jaar later) ook af gekomen.
The stars for 'Estrela' will be finished some day, I finished Vuvuzela two years later.



en...in het kader van 'ik zie 'm' : kijk wat leuke post:
and look: funny mail!


 een heuse sjaal met de Eiffeltoren! Issie niet mooi van lelijkheid ;-)?
with a scarf with the Eiffeltower...so ugly that I like it ;-)


5 opmerkingen:

Karen zei

I see a bright colored string star. Nice!

KijkDaarIs zei

JAAA leuk bij je shirt !!!..;0)

marianne zei

Estrela word wel mooi.
Och en die sjaal ...leuke kleurtjes voor sombere dagen.
Maar of ik hem zou dragen :-))

Guusje, zei

Estralla is een beautie en wat een mooie sjaal.

marion zei

ik moest zo lachen om je sjaal, inderdaad mooi van lelijkheid. Ik zie nu overal ook eifeltorens. Ik zag laatst iemand met de tekst boedapest op zijn shirt en een eifeltoren daarboven. Moest meteen aan je denken.