woensdag 28 augustus 2013

Project-in-de-trein/project-while traveling

Wilma heeft de top net af - ik ga er aan beginnen. Niet dat ik niks te doen heb ;-) maar ik vind een project in de trein zo fijn. Van DH kreeg ik het prachtige koffertje met de Jellyroll en de bijbehorende stoffen. Dat wordt lekker prikken elke dag!

Wilma just finished the top, and I am about to start. I have enough projects ;-), I know, but I want something easy while traveling. My DH gave this suitcase to me, Jellyroll and fabrics, I will enjoy working on it every day!

14 opmerkingen:

Guusje, zei

O die is mooi. Heerlijk werk voor in de trein.

betty prins zei

wauw, jij ook al!! Wat is die mooi hé

lapotheker zei

Het is een prachtige quilt en wat een heerlijk werkje om in de trein te doen. En dan zit het ook nog in een mooi koffertje? Om te kwijlen!
Groetjes Dini

Annelies zei

Veel plezier !

Laura Strating-Janssens zei

Sophie heeft de bovenkant ook af, tweede koffertje :-)

marion zei

wow wat een heerlijk treinwerkje

marianne zei

Verslavend die sterren :-))
En hier ligt de top al een tijdje klaar om te dubbelen :-((

antique quilter zei

I love this quilt too. look forward to seeing your blocks Kathie

Berna zei

Mooi! Zo zit je voor je plezier in de trein.

Phyllis zei

Zag hem inderdaad bij Wilma ook, is prachtig! Veel plezier ermee in de trein en elders!

Anoniem zei

Ja, ik zag hem ook bij Wilma. Wat is dit een mooi ontwerp. Succes ermee. Groetjes een andere Wilma

Wilma Kuin zei

Hihi,.. veel plezier met sterren naaien!! Het is een genot!!

Guusje, zei

O deze is zo mooi. Zeker een heerlijk treinwerkje.

wilma zei

Elsbeth, hij is geweldig! Ik zat net vandaag naar een blok te zoeken wat hope heet en nu zie ik dat deze quilt hope heet. Ik hou hem in gedachten. Er is net van de week voor de tweede keer kanker geconstateerd bij een zus van een vriendin van mij en om haar te "troosten" wilde ik een deken gaan maken waar ze onder kon kruipen als ze zich ziek voelt. Deze is misschien net te veel werk maar hij is prachtig!!! groetjes wilma