donderdag 25 juli 2013

Bloggersquilt

Jacqueline van dit blog heeft een heel leuk plan opgevat: de bloggersquilt. Ze vraagt de bloggers om een favoriet blokje op te geven met een klein verhaaltje waarom dit voor jou een speciaal blok is. Zij maakt er een patroontje bij en zo ontstaat een hele leuke sampler.
Deze week is mijn blokje aan de beurt en ik koos voor de Bear's Paw. Kijk maar bij haar waarom!
En o ja, ze kan nog wel wat blokken gebruiken - dus: insturen maar :-)!
Jacqueline is organizing a bloggers-quilt and asks everyone to send her your favorite block with a little story why this block is special to you. She makes the pattern.
This week it's my turn and I chose Bear's Paw. You can read here why. And..she asks everyone to send in blocks! So off you go!

3 opmerkingen:

neeftje zei

Dank je! Groetjes

Pauline zei

Elsbeth, allereerst hartelijk dank voor je inzending, wat een heerlijk blok om vandaag aan te mogen beginnen. Als trouw volger en maker van de Bloggersquilt verheug ik me op ieder blok dat ingediend wordt, ik hoop dat naar aanleiding van jouw berichtje weer een aantal nieuwe inzendingen komen, want het is zo'n leuke manier om een prachtige sampler te krijgen én leuke blogs te ontdekken!

wilma zei

hallo Elsbeth, ik ken de dochter van irma en zal haar het linkje van jouw blog doorgeven, vindt ze vast leuk. groetjes wilma