zondag 9 juni 2013

Op visite - visiting

Op familie visite in Engeland zijn we lekker naar een 'bootfair' op zondagochtend. 
En wat vindt mijn nichtje: een setje Delfts blauw..is dat niet grappig.
Visiting my family in the UK we went to a bootfair on Sunday morning. And look what my niece found: Delft
blue couple..isn't that funny.

Ik vond een rokje met witte vogeltjes op een rode ondergrond..natuurlijk blijft dat niet lang een rokje ;-)
I found a skirt with white birds on a red background - but that will not remain a skirt for long ;-)

 

Een 'quilt'  van zijden Indiase stoffen
a quilt made of Indian silks

Mijn andere nichtje heeft deze ketting voor me gemaakt, met een 'diamanten'  E...
nog even en ze is net zo groot als ik!
My other niece made me this necklace, with a diamant E - in just a little while she also will be taller than I am!


5 opmerkingen:

Annelies zei

Geniet maar lekker ! Leuke quilt en een leuke rok of moet ik gewoon maar alvast zeggen leuk lapje ?

Sis Voorn zei

Kostbaar goedje, je ketting !

Ieke78 zei

Gezellig hoor zon familiebezoekje. Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje in Engeland woonde. Waren altijd leuke uitjes!

Guusje, zei

Wat leuk, heerlijk op bezoek bij familie en ook nog zulke mooie aankopen doen.

Ineke M zei

wat een gezellig familiebezoek...... en wat een leuke lapje (rok) en een mooie quilt en niet te vergeten wat een mooie ketting, je hebt wel een hele lieve nicht......