woensdag 6 juni 2012

Tentoonstelling van quilts in Bunschoten



Van 10 juli tot en met 18 augustus is in Bunschoten een speciale tentoonstelling, met quilts gemaakt van klederdracht stoffen. Omdat ik liefhebber ben van klederdracht(stoffen) wil ik daar graag heen, maar helaas las ik op de poster:  dinsdag tot en zaterdag geopend van 10.30-16.30 uur - voor werkende vrouwen zoals ik dus niet mogelijk om te bezoeken. Ik belde met dhr. Goudsbloem en hij geeft een extra mogelijkheid om op de tentoonstelling te bezoeken!!
maandagavond 16 juli vanaf 19.30 uur 

Meer informatie is te vinden op deze website:  klik

3 opmerkingen:

Martine zei

Dank je voor het melden. Daar wil ik zeker heen.

Guusje, zei

O dat lijkt me geweldig om te bezoeken, ik denk ook dat ik erheen ga.

marion zei

klinkt als een geweldige tentoonstelling