donderdag 22 december 2011

Tussen Kunst en Kitsch

Alweer een poos geleden maakte ik deze quilt, 'Tussen Kunst en Kitsch'. 


Het is één van mijn favorieten. Niet alleen vanwege de bonte verzameling aan lapjes, antieke en 'neppe'  maar vooral omdat ik goede herinneringen heb aan de periode waarin ik hem maakte. Vriendschap in optima forma. Het was een moeilijke tijd, maar ik ben nog altijd onder de indruk van wat mijn vrienden voor me deden. En ook al zie ik sommigen niet vaak meer, ik denk nog vaak aan ze en ben ze nog altijd dankbaar!
De quilt stond (samen met mij, ahum) op de omslag van Handwerken zonder Grenzen een paar jaar geleden en veel mensen vroegen het patroon (stond niet in het blad). 
Nu staat het in de Designer Downloadshop van Quiltplaza. Ontzettend leuk!

A couple of years ago I made this quilt, made from Dutch antique and reproduction fabrics. It is one of my favorite quilts, because I have good memories on the period in which I made it. It was friendship at it's best. It was a difficult period but my friends did a lot for me, and although I don't see them that much anymore, I still think of them and am grateful. I will never forget.
The quilt was (together with me) on the cover of a magazine a couple of years ago, but the pattern was not included. Many people asked for it. Now it is possible to get it in the Designer Downloadshop of Quiltplaza. Fantastic!

3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Jaa..deze is echt mooi!!!
de stoffen die je hebt gebruikt en hoe je ze hebt gecombineerd....
echt waar ik roep het vaak ....de mandjesquilt van Elsbeth die is zo mooi!!!!
Fijne dag....
(enneh...de merci is loveley)

Annelies zei

Een prachtige quilt. Nu staan er al twee patronen van je bij Quiltplaza. Super !

Guusje, zei

Wat een mooie quilt en wat geweldig dat hij bij Quiltplaza staat.