maandag 25 juni 2012

Monday = Sunday

Voor ons, in een winkel-werkende-mensen, is maandag een vaste vrije dag - zeg maar de zondag voor de meeste mensen. Klusjes doen, beetje huishouden, je kent dat wel. Gisteren heb ik het strandquiltje afgemaakt. Hondje Lizzy heeft een oog gekregen, ik heb simpele lange lijnen machinaal gestikt en de afwerkbies er aan gezet. Da's dus een affo!
For us - people who work in a shop - Monday is our regular day off. Some housekeeping, little jobs around the house - you know what I mean. Yesterday I finished the beachquilt: little doggy got an eye,  I quilted very simple straight lines on the machine and I finished it by putting the binding around it.
So -here is a finished object!

Vandaag heb ik mezelf getrakteerd op planten. Het lijkt wel herfst buiten dus ik heb wat zomer gekocht!
Today I treated myself with plants. The weather is like autumn so I went to the greenery and bought myself summer!


Op mijn laken in mijn 'naaikamertje' heb ik ook de zomer in huis gehaald met deze 'zonnetjes'!
On my wall in the sewingroom I also invited summer by placing these 'suns'!

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat leuk een leuk hondje, heerlijk om de zomer in huis te halen en de zonnetjes worden erg mooi.

KijkDaarIs zei

wat een leuke quilt..dat hondje...zo gezellie!!!
je plantjes fleuren de boel mooi op..en de zonnetjes op je "designwall"..zijn ook prachtig!!

en wat een bijzonder mooi cadeautje heb je gekregen...echt het koesteren waard..;0)
fijne avond